Το ξέσπασμα του Ψαρρά: Ο κόσμος δεν είχε να φάει φακή και η ΤV δίδασκε πώς να φτιάξουμε πάπια Πεκίνου

Ο Νίκος Ψαρράς ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που ομορφαίνουν με τον χρόνο.

Συνειδητοποιημένος, ώριμος, ένας ηθοποιός που μοιράζει τον χρόνο του μεταξύ της οικογένειάς του και της τέχνης.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στάθηκε στη δύσκολη εποχή που πέρασε το θέατρο με τα μέτρα κατά της πανδημίας. «Μεγάλη κρίση. Ισως και η μεγαλύτερη. Ηταν τραγικό όλο αυτό που συνέβη. Αν κρίνουμε από το πόσος κόσμος εργάζεται στον χώρο του θεάματος. Υπάρχουν ηθοποιοί, παραγωγοί, ταξιθέτες, άνθρωποι που κάνουν τις δημόσιες σχέσεις. Ενάμιση χρόνο δεν υπήρχαν έσοδα. Θυμάμαι που κάποιος ηθοποιός μου είπε “θα μου κόψουν το τηλέφωνο. Θα με παίρνουν αργότερα για δουλειές, αλλά δεν θα με βρίσκουν!”. Υπάρχουν 5.000 ηθοποιοί στην Ελλάδα. Δυστυχώς στη χώρα μας τον πολιτισμό, που είναι και η βαριά βιομηχανία της, τον θυμούνται όλοι, μηδενός εξαιρουμένου, μόνο προεκλογικά. Η βιομηχανία αυτή κοιμάται και εμάς μας έχουν για τα πανηγύρια. Μας έχουν για διασκεδαστές και καλαμπουρτζήδες. Δεν είναι έτσι, λυπάμαι».

Το ξέσπασμα του Ψαρρά:Ο κόσμος δεν είχε να φάει φακή και η ΤV δίδασκε πώς να φτιάξουμε πάπια Πεκίνου - 1

Αναφερόμαστε στη μυθοπλασία, που τις τελευταίες σεζόν έχει κάνει θεαματική επιστροφή στην ελληνική τηλεόραση: «Είναι αλήθεια, τα τελευταία δύο χρόνια η μυθοπλασία έχει πάρει τα πάνω της και πολύ το χαίρομαι. Με στεναχωρεί το επίπεδο μας να είναι μόνο τα ριάλιτι. Δεν θέλω να πιστεύω ότι οι Ελληνες είμαστε μόνο αυτό. Με λυπεί να βλέπω μόνο εκπομπές με τραγουδιστές και σεφ. Σε ένα γρήγορο ζάπινγκ που έκανα φέτος είδα μαγειρική σε όλα τα κανάλια. Ελεος πια. Είπαμε ότι είμαστε μια χώρα που σερβίρουμε τους Ευρωπαίους. Για όνομα του Θεού όμως. Τη δεκαετία της κρίσης, όπου ο κόσμος δεν είχε να φάει φακή, η τηλεόραση μας δίδασκε πώς να φτιάξουμε την πάπια Πεκίνου», σχολίασε θεωρώντας πάντως τον εαυτό του τυχερό.

Το ξέσπασμα του Ψαρρά:Ο κόσμος δεν είχε να φάει φακή και η ΤV δίδασκε πώς να φτιάξουμε πάπια Πεκίνου - 2

«Οταν ήρθε η μεγάλη κρίση στην Ελλάδα εγώ εργαζόμουν στο Εθνικό, οπότε βρισκόμουν συνεχώς σε καλές παραγωγές. Η ανασφάλεια βέβαια υπάρχει πάντα στη ζωή ενός ηθοποιού, αν κρίνεις από το γεγονός ότι δύο φορές τον χρόνο ολοκληρώνει ό,τι κάνει και ξεκινά από την αρχή. Ο επαγγελματίας ηθοποιός, όμως, αυτό το συνηθίζει και μαθαίνει να ζει έτσι», είπε στο Gala.

About the Author

Αφήστε μια απάντηση

Σχετικά άρθρα